حمله توپخانه‌اي سپاه به مقر تروريست‌ها در اقليم شمال عراق

مقر تروريست‌هاي ضد ايراني مستقر در اقليم شمال عراق هدف عمليات آتشباري و حملات توپخانه‌اي قرارگاه حمزه سيد الشهدا (ع) قرار گرفت.

به گزارش گروه سياست خبرگزاري آنا، مقر تروريست‌هاي ضد ايراني مستقر در اقليم شمال عراق هدف عمليات آتشباري و حملات توپخانه‌اي قرارگاه حمزه سيد الشهدا (ع) قرار گرفت.

مقالات بيشتر:سالن عقد شيك غرب تهران

همچنين روابط عمومي نيروي زميني سپاه در اطلاعيه‌اي از آغاز عمليات يگان‌هاي قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع) اين نيرو براي انهدام مواضع گروهك‌هاي تروريستي و ضد ايراني وابسته به استكبار جهاني در اقليم شمال عراق كه در روز‌هاي اخير با عبور از مرز‌هاي جمهوري اسلامي ايران در شمال غرب كشور برخي پايگاه‌هاي مرزي كشورمان را مورد حمله قرار داده اند، خبر داد.

متن اطلاعيه روابط عمومي نيروي زميني سپاه به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

در پي تعرضات روز‌هاي گذشته عوامل گروهك‌هاي تروريستي و ضد انقلاب وابسته به استكبار جهاني و لانه كرده در اقليم شمال عراق مبني بر عبور از مرز‌هاي جمهوري اسلامي ايران و مورد حمله قرار دادن برخي پايگاه‌هاي مرزي كشورمان كه با پاسخ قاطع رزمندگان اسلام همراه و با برجا گذاردن تلفات، منجر به فرار تروريست‌هاي مهاجم شده است، به استحضار ملت شريف، انقلابي و بيدار ايران اسلامي مي‌رساند:

به رغم تذكرات و هشدار‌هاي متعدد به مقامات اقليم در خصوص جلوگيري از استقرار و فعاليت گروهك‌ها و تروريست‌هاي مزدور و اجير شده ضد انقلاب عليه جمهوري اسلامي و قصور و بي توجهي آنان نسبت به اقدامات در خور و پيشگيرانه؛ نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با به كارگيري يگان‌هاي عملياتي قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع) امروز (شنبه) انهدام مقر‌ها و مراكز استقرار، طراحي و توطئه چيني گروهك‌هاي متجاوز تروريستي و ضد انقلاب در آن سوي مرز‌هاي كشور در اقليم شمال عراق را با عمليات آتشباري و حملات توپخانه‌اي آغاز كردند.

عمليات رزمندگان اسلام در راستاي تضمين امنيت پايدار مرزي و تنبيه تروريست‌هاي جنايتكار متجاوز و مسئوليت پذير كردن مقامات اقليم در قبال مقررات بين المللي و وظايف قانوني خود ادامه خواهد داشت.

همچنين از مردم و ساكنين محلي عزيز اقليم شمال عراق نيز درخواست مي‌كنيم از نزديك شدن به مقر‌ها و مراكز مربوط به گروهك‌هاي تروريستي ضد ايراني در منطقه خودداري و از محل استقرار تروريست‌ها فاصله بگيرند.

 اطلاعات تكميلي متعاقباً به آگاهي رسانده خواهد شد.

مقالات ديگر:سالن عقد شيك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.