۴۸ اخلال‌گر در طرح دستگيري دلالان ارزي در تهران به دام افتادند

 

فرارو:رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ گفت: پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ توانست با اشراف اطلاعاتي، اقدامات عملياتي خود در راستاي بي‌اثر كردن توطئه‌هاي دشمن را به سرانجام برساند به گونه‌اي كه با اجراي طرح مبارزه با اخلالگران و تامين كنندگان اهداف تروريسم اقتصادي از دوازدهم تا بيست و سوم آبان ماه، ۴۸ نفر از اخلالگران ارزي توسط ماموران پليس امنيت اقتصادي، دستگير شدند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ از دستگيري ۴۸ اخلالگر بازار ارز در اجراي اجراي طرح دستگيري دلالان و برهم زنندگان نظم اين بازار خبر داد.

مقالات بيشتر: هنگام عقد چه دعا و چه سوره‌اي از قرآن را بخوانيم؟

به گزارش ايسنا، سرهنگ هدايت بهرامي با اشاره به اهميت نوسان قيمت ارز و تاثير آن بر ساختار كلي اقتصاد، گفت: از آنجا كه دشمنان و معاندان همواره به دنبال ضربه زدن به جمهوري اسلامي بوده و در اين مسير نيز از افراد فرصت طلب، سودجو و طماع نيز استفاده مي‌كنند، اجراي طرح دستگيري دلالان و برهم زنندگان نظم بازار ارز در دستوركار قرار گرفت.

وي افزود: ايجاد نارضايتي در بين آحاد جامعه يكي از مهم‌ترين حربه‌هاي دشمن عليه ايران اسلامي است و در جريان ناآرامي‌ها و اغتشاشات اخير نيز تا حدي زمينه براي دشمنان فراهم شد تا جايي كه با انتشاراخبار كذب و پالس‌هاي منفي و با ايجاد معاملات فردايي و كاغذي سعي در تهييج بازار و اخلال در بازار ارز را داشتند.

بر اسس اعلام مركز اطلاع‌رساني پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ، بهرامي اظهاركرد: پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ توانست با اشراف اطلاعاتي، اقدامات عملياتي خود در راستاي بي‌اثر كردن توطئه‌هاي دشمن را به سرانجام برساند به گونه‌اي كه با اجراي طرح مبارزه با اخلالگران و تامين كنندگان اهداف تروريسم اقتصادي از دوازدهم تا بيست و سوم آبان ماه، ۴۸ نفر از اخلالگران ارزي توسط ماموران پليس امنيت اقتصادي، دستگير شدند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ با اشاره به تشكيل ۳۲ فقره پرونده در اين خصوص، گفت: با اقدامات عملياتي اين پليس، بيش از يك ميليون و ۶۰۰ هزار انواع ارز به ارزش ۲۳۵ ميليارد ريال كشف شد كه در تعاقب اين طرح، شاهد توقف سير صعودي قيمت ارز و سير نزولي آن در روز‌هاي اخير هستيم.

مقالات ديگر:وكيل سعادت آباد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.