صف وام ازدواج نشان مي‌دهد بانك‌ها همكاري نمي‌كنند

ايسنا/خوزستان معاون امور جوانان اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تعداد افرادي كه در صف وام ازدواج قرار دارند نشان مي‌دهد بانك‌ها همكاري خوبي ندارند و امر ازدواج جوانان را عقب مي‌اندازند.

پرويز اميري در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به هفته ازدواج اظهار كرد: در سال ۹۹، ۳۹ هزار و ۵۶۳ مورد ازدواج و ۹ هزار و ۸۶۱ مورد طلاق در خوزستان ثبت شده است.

وي افزود: از ابتداي امسال تا پايان خردادماه نيز ۷ هزار و ۲۱۷ خوزستاني متقاضي وام ازدواج بودند كه ۲ هزار و ۶۵۷ نفر از اين تعداد وام ازدواج را دريافت كردند بنابراين ۴ هزار و ۵۶۰ نفر در صف دريافت وام ازدواج هستند.

مقالات مشابه:محضر عقد با سالن غذاخوري غرب تهران

معاون امور جوانان اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تعداد افرادي كه در صف وام ازدواج قرار دارند نشان مي‌دهد بانك‌ها همكاري خوبي ندارند و امر ازدواج جوانان را عقب مي‌اندازند.

اميري بيان كرد: يكي از مشكلات جوانان در راه دريافت وام اين است كه علاوه بر اينكه بايد دو ضامن داشته باشند، بانك تقاضاي سفته مي‌كند.

وي با اشاره به برخي چالش‌هاي جوانان در امر ازدواج، گفت: نبود اشتغال پايدار جوانان، نداشتن مسكن، برخي آداب و رسوم دست و پا گير در برگزاري مراسم ازدواج، مسئوليت گريزي جوانان، ترس از طلاق و تنوع‌طلبي جوانان برخي از چالش‌ها در ازدواج است. اعتياد نيز يكي از چالش‌هاي بزرگ جوانان در بحث ازدواج است.

معاون امور جوانان اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي رايگان، راه‌اندازي پويش ازدواج جوانان با همراهي خيرين و هماهنگي با برخي دفاتر ازدواج به منظور حذف هزينه ثبت عقد در روز اول ذي الحجه، برخي از اقدامات اين معاونت در راستاي تسهيل و تشويق جوانان و به مناسبت ازدواج بوده است. 

مقالات ديگر:وكيل اروميه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.