آمار ازدواج در بوشهر ۸.۶ درصد رشد كرد

مديركل ثبت اسناد و املاك استان بوشهر از ثبت بيش از دو هزار ۶۰۰ واقعه ازدواج در چهار ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: اين آمار در مقايسه با سال گذشته ۸.۶ درصد رشد يافته است.

آمار ازدواج در بوشهر ۸.۶ درصد رشد كرد

به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، محمد رضا بزرگمهر ظهر امروز در جلسه شوراي معاونان اداره كل ثبت اسناد استان با اشاره به آمار موجود در زمينه طلاق در استان اظهار داشت: در چهار ماهه نخست سال جاري تعداد ۶۷۴ فقره طلاق در سطح استان ثبت شده است.

مقالات بيشتر:سالن عقد شيك شهرك گلستان

مديركل ثبت اسناد و املاك استان بوشهر ادامه داد: اين ميزان طلاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۹ درصدي را نشان مي‌دهد و بايد خانواده‌ها و دستگاه‌هاي متولي امر با افزايش مهارت زندگي زناشويي و سواد همسرداري، آموزش تفاهم و تعامل در تمامي امور، زوج و زوجه را مسؤوليت پذير نمايند تا بيش از پيش شاهد كاهش ميزان طلاق باشيم.

مديركل ثبت اسناد و املاك استان بوشهر از ثبت بيش از دو هزار ۶۰۰ واقعه ازدواج  در چهار ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: آمارهاي ثبت شده حاكي از آن است كه در چهار ماهه نخست سال جاري در مقابل هر ۱۰۰ ازدواج، ۲۶ طلاق در سطح استان به ثبت رسيده است.

بزرگمهر در ادامه با اشاره به تشكيل ۶۵۴ پرونده مطالبه مهريه در چهار ماهه  نخست سال جاري در واحدهاي اجراي ثبت استان گفت: با اجرايي شدن قانون برنامه ششم توسعه كشور تمام پرونده‌‌هاي مطالبه مهريه در ابتدا در واحدهاي اجراي اسناد رسمي مطرح مي‌شوند و در صورتي كه اموالي از بدهكاران شناسايي نشود پرونده به دادگستري ارجاع داده خواهد شد و اين امر تاثير زيادي در افزايش حجم كاري ادارات اجرا داشته است و با توجه به آمار چهار ماهه سال قبل تعداد پرونده‌هاي مطالبه مهريه رشد ۲۲.۹ داشته است.

مقالات ديگر:بهترين آرايشگاه زنانه غرب تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.